Login

Kalender

ma di wo do vr za zo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zoeken in shop

Winkelwagentje

Som totaal:   EUR 0,00
Ga naar winkelwagen

Wenslijst

0 Producten - EUR 0,00
Ga naar wenslijst

Nieuw in shop

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

FAQ

FAQ

Het product dat ik zoek, vind ik niet terug in de webshop.

Wanneer u een product niet terug vindt in de webshop, kan u steeds contact opnemen via het contactformulier. Ik bezorg u zo spoedig mogelijk de gewenste informatie

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Zodra de producten die u bestelde voorradig zijn en het verschuldigde bedrag betaald is, worden de producten naar u verzonden via de door u gekozen verzendwijze.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen.

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd wanneer u een bestelling geplaatst hebt. Indien u deze niet ontvangen hebt, kan dit verschillende oorzaken hebben:

  • Uw bestelling is nog niet volledig afgewerkt. Controleer of uw bestelling volledig werd afgewerkt. Het winkelmandje (dat u aan de rechterkant terugvindt) wordt automatisch leeggemaakt als uw bestelling werd doorgestuurd. Klik op ‘Ga naar winkelmandje’ om uw bestelling verder te zetten.
  • De bevestigingsmail kwam mogelijk terecht bij de ongewenste berichten. Open uw e-mailprogramma en controleer of de bevestigingsmail bij de ongewenste berichten is toegekomen.
  • U gaf mogelijk een foutief e-mailadres op. Controleer of u het juiste e-mailadres heeft ingevuld. U kan ‘hier’ uw gegevens controleren en eventueel aanpassen.

Wat zijn de verzendkosten?

  • De verzendkost is afhankelijk van de verzendwijze die u kiest. Deze vindt u ‘hier’ terug.
  • De verzendkost is vooraf moeilijk te bepalen, aangezien niet geweten is wat en hoeveel u gaat bestellen. Mogelijk past uw bestelling door de brievenbus en is de verzendkost lager. U krijgt een bevestiging van uw bestelling met daarbij de definitieve verzendkost. Mocht u deze toch te hoog vinden, kan u nog steeds uw bestelling annuleren.

Ik wil mijn bestelling wijzigen.

Als u een bestelling hebt geplaatst en u wil deze wijzigen, dan kan u het volgende doen:

  • Iets toevoegen: U kan een tweede bestelling plaatsen met de artikels die u wilt toevoegen. Deze bestelling zet u best op dezelfde naam. Wanneer uw eerste bestelling nog niet verzonden is, zal de tweede bestelling hieraan toegevoegd worden.
  • Iets toevoegen: U kan een geheel nieuwe bestelling plaatsen en via mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) melden dat de oude bestelling kan vervallen. U dient dan best in deze mail ook uw adresgegevens te vermelden.
  • Iets verwijderen: U stuurt een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met uw adresgegevens en het artikel (de artikels) die u wil verwijderen.
  • Uw bestelling annuleren: Indien u wil dat de bestelling wordt geannuleerd, dan stuurt u dit naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zeker uw adresgegevens in de mail vermelden.

Ik heb een bericht gehad dat mijn bestelling verzonden is en vraagt mijn af wanneer ik deze mag ontvangen.

  • Je ontvangt altijd een bericht wanneer je bestelling is verzonden. In bijlage vind je in PDF de factuur van je bestelling, hierop staat vermeld welke verzendwijze je koos.
  • Bpost Binnenland: Je mag je bestelling de volgende werkdag verwachten. Opgelet Bpost levert niet op zaterdag en op feestdagen. Het gebeurt echter wel dat hier een dag vertraging op zit.
  • Bpost Buitenland: De levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naartoe wordt verzonden.
  • GLS: Je mag je bestelling de volgende werkdag verwachten. Opgelet GLS levert niet op zaterdag en op feestdagen. Het gebeurt echter wel dat hier een dag vertraging op zit.